Емблема гімназії

Емблема гімназії

Емблема гімназії

Експериментальний навчальний заклад всеукраїнського рівня- Школа культури здоров'я

Проблема гімназії:

«Розвиток інтелекту, творчих обдарувань учнів, виховання культури людських стосунків, формування культури здоров’я».

Девіз:

«Здорова дитина—успішна дитина».

Кредо:

«Формування конкурентноспроможного випускника в умовах профільної освіти на основі компетентнісного підходу».

Гїмназія забезпечує профільне навчання за природничо-математичним та філологічним напрямами



Модель профілізації КГ№ 49

Пріорітети роботи школи

Ключові орієнтири педагогічного процесу в умовах реалізації концепції Нової української школи


Слайд № 1
Ключові орієнтири педагогічного процесу в умовах реалізації концепції Нової української школи 
 Сучасна реформа в освіті – це вимога часу, крок назустріч європейським стандартам, де учні старших класів мають змогу швидше інтегруватися в доросле життя, здобувши певну професію чи фах. За останні роки значно зріс загальний інформаційний потік у світі, збільшився об’єм знань. Проте діти спроможні ці знання тільки відтворити, а не можуть застосувати їх для вирішення життєвих проблем. 

Слайд № 2
Ми детально ознайомилися з новим базовим Законом «Про освіту» та концепцією «Нова українська школа», які відкривають нові можливості для освітян, дають більше свободи вчителю, керівнику, автономію школи. Нині змінюється сам зміст та підхід до запровадження 12-річної освіти. Це не просто додається 1 рік навчання. Провівши додатковий рік за партою, школярі матимуть більше часу, щоб обрати професію і вирішити, що робити далі - продовжувати навчання чи починати працювати. 
 Слайд № 3
Принципові зміни торкаються в першу чергу початкової школи. Саме вона закладає стартовий освітній капітал дитини, що визначає успішність навчання на наступних рівнях. Бо дитина є центром в освіті(т.зв. дитиноцентризм), і завдання вчителя якомога раніше розкрити її здібності, визначити життєву траєкторію. Добре, що з 1 вересня будуть розвантажені навчальні програми, дітям буде цікавіше навчатися, зменшено обсяг домашніх завдань. Це - радість і дітям, і батькам, які теж разом з ними «вчаться».
Слайд № 4
Усі ми усвідомлюємо, що головне завдання – дати кожній дитині якісну освіту, максимально розкрити її здібності, щоб вона могла реалізувати себе в житті і бути успішною. Аксіома відома, але в чому її новизна? У тому, що дитині потрібно дати ті знання, які їй допоможуть у дорослому житті, бо випускник 21-го століття має бути конкурентоздатним громадянином, патріотом з активною позицією, новатором, здатним змінювати навколишній світ та вчитися впродовж життя. 
Слайд № 5
Нам пропонують формулу «Нової української школи», яка складається з 8 базових компонентів. Одним з них є новий зміст освіти, заснований на формуванні ключових компетентностей:
 Слайд № 6
• спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами; 
• спілкування іноземними мовами;
• математична компетентність;
• компетентність у природничих науках і технологіях;
• інформаційно-цифрова компетентність;
• уміння навчатись упродовж життя;
• соціальні і громадянські компетентності;
• підприємливість;
• загальнокультурна грамотність;
• екологічна грамотність і здорове життя.
Як же педагогам сформувати ключові компетентності та вміння у дітей і збудувати ефективну внутрішкільну модель навчання?
Слайд № 7
 Щоб розпочати реформу, треба перебудувати психологію самого вчителя. Адже діти сьогодні хочуть бачити сучасних креативних вчителів, які їх розуміють в першу чергу. Наступним кроком є новий підхід та ставлення самого вчителя до проведення уроку Нам рекомендують використовувати перевернуті методики навчання, які ґрунтуються на групових завданнях та ІКТ-технологіях, які допоможуть сформувати практичні навички учнів. Тому вчитель повинен бути успішним фахівцем, професіоналом, а директор має відбирати найкращих, заохочувати й стимулювати їх. У світлі цих нововведень оновлюються функції керівників загальноосвітніх шкіл, гімназій, ліцеїв, зміст їх діяльності; окреслюються нові завдання. У кожному закладі є свій почерк, стиль управління, імідж, свої напрацювання, але шляхи досягнення кінцевої мети, тобто результативності, у всіх різні. Спробую поділитись тим, що нам вдається і які проблеми необхідно ще вирішити.
Слайд № 8
На сьогоднішній день ключовими напрямками педагогічного процесу гімназії є: якісна освіта, соціалізація особистості, здорове життя. На мою думку, надання якісних знань впливає на позитивний імідж закладу, а результати ЗНО в певному сенсі є показником якості освітніх послуг.
Слайд № 9
У гімназії діє ефективна система роботи з підготовки учнів до ЗНО. Упродовж останніх трьох років 4 учні гімназії склали ЗНО на 200 балів з української мови, фізики та математики. Проте є ще недоліки. Цього року частина випускників навчальних закладів міста, в т. ч. і нашої гімназії, склали ЗНО з математики нижче річних оцінок. У чому причина невтішних результатів? Проаналізувавши кадровий склад вчителів, стан викладання математики, систему підготовки до ЗНО, стало зрозуміло, що учні не вміють використовувати знання на практиці. Знають добре таблицю множення, а коли потрібно визначити, скільки шпалер потрібно купити для кімнати, не в змозі порахувати. Учням недостатньо давати лише знання, а необхідно навчити користуватися ними.
Слайд № 10
Переконана, що випускникам необхідно надавати психологічну підтримку та залучати до індивідуальної антистресової програми. Цю роль в гімназії виконує соціально-педагогічна служба, яка здійснює корекційну роботу з кожним випускником та готує до процедури тестування. У перспективі уже учні 9 класу складатимуть зовнішнє незалежне оцінювання, тому ми повинні зосередитись не тільки на підготовці учнів старших класів, а й тримати на контролі викладання дисциплін у класах середньої ланки. Результати навчання учнів 9 класів продемонструють якість освітньої діяльності навчального закладу. Це в свою чергу дасть можливість побачити, як вчить кожна школа.
Слайд № 11
Виконуючи соціальне замовлення суспільства, гімназія реалізує проект «Соціальне стажування» для учнів 9-х класів на підприємствах та в установах району.
Слайд № 12
Що нам дає профільна практика? У першу чергу це формування власної освітньої траєкторії, усвідомлений вибір старшокласниками майбутньої професії. Раннє діагностування природних здібностей, соціальної адаптації, професійної спрямованості впливає на подальший вибір професії.
Слайд № 13
Сьогодні наш педагогічний колектив працює як Школа культури здоров’я, яка входить в Європейську мережу шкіл зміцнення здоров’я дітей.
Слайд № 14
Набутий нами досвід з оздоровчої роботи дає позитивні результати: зменшення захворювань серед учнів, відсутність правопорушень, мотивації до навчання та активності у суспільному житті, зростання рейтингу гімназії.
Слайд № 15
Приємно зазначити, що відповідно до проекту нового базового Закону України «Про освіту» держава гарантує кадрову та фінансову самостійність. Але це в перспективі, а на сьогодні директор залишається з багатьма проблемами, а найголовніша - це розвиток навчально-матеріальної бази:
Слайд № 16
для створення медіа-простору в сучасній школі бажано замінити комп’ютерну техніку сучасною, придбати мультимедійні дошки, підключити Інтернет до всіх кабінетів, придбати обладнання для проведення дослідів та експериментів на уроках хімії та фізики. Бо сучасна навчально-матеріальна база є важливим чинником реалізації освітньої реформи. 
Слайд № 17
Директор школи — «генератор змін» і має бути готовим до втілення основних положень Концепції Нової української школи. Від нашого професіоналізму, мобільності, готовності до змін, креативності залежить перспектива розвитку закладу, якість освіти і якість нашого життя. Слайд № 18 
Усе – заради учня.